شبكه بهداشت و درمان قاين
دومين جلسه هم انديشي وبرنامه ريزي گراميداشت هفته سلامت97

دومين جلسه هم انديشي وبرنامه ريزي گراميداشت هفته سلامت در سال 1397 در محل اتاق معاونت بهداشتي ورئيس مركزبهداشت شهرستان قاينات با حضور كارشناسان واعضاء در روز دوشنبه 27 فروردين برگزارگرديد دراين جلسه اقاي دكتر خسروخسروي در رابطه با هفته سلامت در سال 1397 كه از يكم لغايت 7 ارديبهشت ماه است سخناني ايراد كردند درادامه يكايك افراد حاضر در جلسه دررابطه با برنامه هاي پيشنهادي نقطه نظرا خود را بيان داشتند.
اقاي دكتر خسروي معاونت بهداشتي عناوين و روزشمار هفته سلامت 97بشرح زير اعلام كردند:
1 -ارديبهشت: عدالت در دسترسي به خدمات سلامت، حق مردم، مسئوليت حكومت.
2- ارديبهشت: سلامت براي همه در همه جا.
3- ارديبهشت: مقابله با آسيب هاي اجتماعي، تعهد و مسئوليت پذيري نهادهاي موثر.
4 -ارديبهشت : حمايت از فقرا در دسترسي به خدمات سلامت.
5- ارديبهشت: ترويج سبك زندگي سلامت محور.
6- ارديبهشت: اجتماعي شدن، انسجام اجتماعي، نشاط اجتماعي.
7-ارديبهشت: منابع پايدار، جامعه سالم.
ايشان برنامه هاي اجرائي در هفته سلامت 97 را نيز بدين گونه بيان داشتند
- به صدا درآوردن زنگ سلامت در دبستان ريحانه النبي قاين را س ساعت 8 صبح روز شنبه يكم ارديبهشت ماه
- مسابقه همگاني اسكيت سواري در روز 4ارديبهشت ساعت 4لغايت6عصر با همكاري اداره ورزش وجوانان و...
- اجراي برنامه ويزيت رايگان (طرح شهيد رهنمون در روستاهاي كرغند وچاهك موسويه).
- چاپ مطالب اموزشي در هفته نامه هاي طلوع وطنين وبرگزاري نشست با اصحاب رسانه
- پخش تيز وانيميشن در رابطه با سلامت در مهدكودكهاي شهري وروستائي.
- ساخت لوگوي شعار هفته سلامت با ميوه و... در محل محوطه مركزبهداشت
— برگزاري اردوي تفريحي زيارتي به يكي از نقاط : طبس ، تجنود ، كوير همت آباد ، شاسكوه ويا مزار كاخك گناباد.
- برگزاري مسابقات ورزشي در دوگروه بانوان وآقاين در رشته هاي دارت ، بدمينتون ، واليبال وتنيس روميزي .
- برگزاري نشست خبري با اصحاب رسانه .
- اجراي برنامه نرمش وورزش صبحگاهي كاركنان.
- برگزاري همايش تجليل از همكاران وپرسنل نمونه و...
- انجام معاينات كاركنان ادارات تروند وتيزپاك با همكاري مركزبهداشت.
- عيادت از بيماران بيمارستان شهداء قاين ومعلولين مراكز نشاط وسالمندان مراكز گوهر و...
- وساير برنامه ها از قبيل :
- استفاده از شعار سلامت در سربرگ نامه هاي اداري.
- استفاده از تابلوي روان .و.....


نظر دهید